02.10.2023 tarihinde Resmi Gazate'de Yayımlanan Sözleşmeli Personel Alımı İlanı

SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI İLANI

02.10.2023 tarih ve 32327 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan ilanımız ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların” ek 2 nci maddesinin (c) fıkrası uyarınca "KPSS (B) grubu puan sırasına konulmak kaydıyla alım yapılacak her bir unvan için boş bulunan sözleşmeli personel pozisyonunun on katına kadar aday arasından" Rektörlüğümüzce yapılacak olan sözlü sınav başarısı sırasına göre sözleşmeli personel alımı yapılacak olup başvuru şartlarının yer aldığı ayrıntılı ilan metni aşağıda sunulmuştur.

Ayrıntılı ilan metnine ulaşmak için linki tıklayınız.

 Başvuru Takvimi

Başvuru Başlangıç Tarihi

2 Ekim 2023 (Pazartesi)

Son Başvuru Tarihi

16 Ekim 2023 (Pazartesi)

Başvuru Değerlendirme Sonuç Açıklama Tarihi

3 Kasım 2023 (Cuma)

Sözlü Sınav Tarihi ve Yeri

13 Kasım 2023 - GTÜ Kongre ve Kültür  Merkezi Binası

Sözlü Sınav Sonuç Açıklama Tarihi

20 Kasım 2023 (Pazartesi)

Sonuçların İlan Edileceği İnternet Sitesi

https://www.gtu.edu.tr/

Açıklama: Üniversitemiz zorunlu hallerde başvuru takviminde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

 

Başvuru Evrakları

- Başvuru Formu, (her bir unvan için aşağıda sunulmuştur.)

- Özgeçmiş,

- 2022 KPSS Sonuç Belgesi,

- 1 (bir) adet Fotoğraf, (Başvuru formuna yapıştırılacaktır.)

- Adlî Sicil Belgesi, (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)

- Askerlik Durum Belgesi, (e-Devletten alınan kare kodlu belgeler kabul edilir.)

- Nüfus Cüzdan Fotokopisi veya Sureti, (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)

- Diploma veya Mezuniyet Belgesi, (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)

- Tecrübe Belgesi* (Tecrübe istenen ilgili pozisyon için)

- NVİ Adres Kaydı, (e-devletten alınabilir.)

- SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi, (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)

…………………..

* Tecrübe istenen pozisyonlar için Tecrübe sahibi olduğunu gösterir SGK Hizmet Dökümü belgesi (SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/İşyeri Unvan Listesi başlığıyla e-Devlet sisteminden alınan SGK Hizmet Dökümü belgesi barkodlu; SGK’dan alınan SGK Hizmet Dökümü Belgesi ise onaylı olmalıdır. SGK Hizmet Dökümü belgesinde ilgili kişinin söz konusu alanda çalışmış olduğunu gösteren meslek kodu yer almalıdır. SGK Hizmet Dökümü Belgesinde meslek kodu bulunmayanlar ise çalışmış oldukları KURUM/FİRMA/İŞ YERİNDEN istenen tecrübe şartı alanında çalışmış olduklarına dair onaylı çalışma belgesini ibraz etmelidirler.)

 

Başvuru Formu (İndirmek için aşağıda yer alan linkleri tıklayınız.)

1. Mühendis (SP202321)

2. Büro Personeli (SP202322)

3. Büro Personeli (SP202323)

 

Başvuru Adresi ve İletişim Bilgileri

-Adayların başvuru evraklarını eksiksiz şekilde müracaat süresi içerisinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına iletilmek üzere; Yazı İşleri Müdürlüğüne ŞAHSEN teslim etmeleri veya POSTA yoluyla göndermeleri gerekmekte olup e-posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

-Süresi içinde yapılmayan, eksik belgeli başvurulardan ve postada meydana gelen gecikmelerden üniversitemiz sorumlu değildir.

-Posta yoluyla başvuru yapacak olan adaylar başvuru evraklarını “GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ - GEBZE/KOCAELİ” adresine gönderecektir.

-Adaylar başvuru süreciyle ilgili olarak (0262) 605 11 41, (0262) 605 11 26, (0262) 605 11 27 telefon numaraları ve personelatama@gtu.edu.tr  adresinden yardım alabilecektir.

 

Hak İddia Edilemeyecek Durumlar

-Beyan edilen tüm bilgi ve belgelerin doğru ve tam olması adayın sorumluluğundadır. Eksik evrak veya ilan şartını sağlamamaları nedeniyle başvurusu geçersiz sayılacak adaylar her türlü yasal sorumluluğu kabul etmiş sayılırlar.

-Yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunan adaylar; hangi aşamada olursa olsun yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybedecek olup gerçeğe aykırı beyan/belge verenler hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Bu durumda olan adaylara kurumumuzca herhangi bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile tazmin edilecektir.

-İlan şartlarına uygun olmadığı sonradan anlaşılan başvurular atamaya hak kazanmış veya atamaları yapılmış olsa dahi öğrenildiği tarihte tüm sonuçları ile geçersiz sayılacaktır.

 

Diğer Açıklamalar ve Önemli Hususlar

-Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri 1 (bir) ay içerisinde feshedilecektir.

-Adayların herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almamaları gerekmektedir.

-Adaylar aynı ilan dönemi içerisinde özel şartlarını taşıdığı sadece bir ilana başvurabilecektir. Birden fazla ilana başvurusu bulunduğu tespit edilen adayların tüm başvuruları iptal edilecektir.

-Yurtdışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belge başvuru formuna eklenecektir.

-İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.

-ÜNİVERSİTEMİZ WEB SAYFASINDAN YAPILAN TÜM DUYURULAR TEBLİGAT MAHİYETİNDE OLUP KİŞİLERE AYRICA YAZILI TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR.

Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için çerez politikamıza göz atabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız. Kabul ediyorum