18.04.2023 Tarihli Sözleşmeli Personel Alım İlanımıza Dair Asil-Yedek Aday Listesi

 18.04.2023 tarihinde İlan Edilen Sözleşmeli Personel İlanımızda Sözlü Sınavda Başarılı Olup Atamaya Hak Kazanan Aday Listesi

DUYURU

18 Nisan 2023 tarih ve 32167 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan sözleşmeli personel alımı ilanımıza başvuruda bulunup sözlü sınavda başarılı olan ASIL ve YEDEK adayların listesi aşağıda sunulmuştur.

Atamaya Hak Kazanan Aday Listesi; (İndirmek için aşağıda yer alan linkleri tıklayınız.)

1. SP202312 No’lu İlan (Mühendis)

2. SP202314 No’lu İlan (Mühendis)

3. SP202316 No’lu İlan (Büro Personeli)

4. SP202317 No’lu İlan (Büro Personeli)

5. SP202318 No’lu İlan (Büro Personeli)

6. SP202319 No’lu İlan (Büro Personeli)

ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER

Atama Başvuru Dilekçesi  (İndirmek için tıklayınız!)

Sözleşmeli pozisyona ASIL ve YEDEK aday olarak yerleşmeye hak kazanan adayların, 9 Haziran 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar “Atama Başvuru Dilekçesi” ile birlikte Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına ŞAHSEN veya POSTA( e-posta ile değil) ile başvuru yapmaları gerekmektedir. Adayların Atama Başvuru Dilekçesinden başka herhangi bir evrak ve belge getirmelerine/göndermelerine gerek yoktur. Asıl olarak yerleşen adaylardan feragat eden, atama başvuru dilekçesini süresi içerisinde teslim etmeyen, belgelerde başvuru şartlarını sağlamadığı tespit edilen, arşiv araştırması sonucu olumsuz sonuçlanan vb. durumların yerine yedek adaylar sırası ile çağırılacaktır. Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacak olup atamaları yapılmış ise de atamaları iptal edilecektir. Bu kişilere kurumumuzca bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

            Adayların Atama Başvuru Dilekçelerinin son başvuru tarihine müteakip Arşiv Araştırma süreçleri başlatılacak ve bu süreç tamamlandığında kişilerle iletişime geçilerek işe başlamalarına ilişkin bilgilendirmeler yapılacaktır.

Başvuru Adresi ve İletişim Bilgileri;

Posta yoluyla başvuru yapacak adayların atama başvuru dilekçelerini müracaat süresi içerisinde “GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-GEBZE/KOCAELİ” (Cumhuriyet Mahallesi 2254. Sokak No:2 41400 Gebze/Kocaeli) adresine göndereceklerdir. Süresi içinde yapılmayan ve postada meydana gelen gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.

Adaylar 0(262) 605 1129 ve 0(262) 605 1521 telefon numarası ve personel@gtu.edu.tr  adresinden yardım alabilecektir.

Üniversitemiz web sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetinde olup kişilere ayrıca yazılı tebligat yapılmayacaktır.

Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için çerez politikamıza göz atabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız. Kabul ediyorum