Öğrenci İşleri Kiosk Sistemine geçti

Akıllı kampüs uygulamalarına bir yenisini ekleyen GTÜ’ de Kiosk Sistemi devreye girdi. Kiosk Sistemi Öğrenci İşleri Binasında öğrencilerin daha konforlu bir ortamda işlemlerini yaptırabilmelerini sağlayacak. Özellikle kayıt dönemlerinde öğrenci işlerinde oluşan yoğunluğu ve karışıklığı ortadan kaldırmak için kullanılan kiosk ile sıraya girip uzun sürelerce beklemenin ve öğrenci işlerinde yığılmaların önüne geçilecek. Öğrenciler en optimum sürede işlemlerini yaptıracaklar. Öğrenci İşlerine gelen lisans ve yüksek lisans öğrencisi kioskta bulunan son derece sade menüden istediği işlemi yaptırmak için, numara fişi alarak, sıranın kendisine ne zaman geleceğini bilecek. Yığılmalar ve sıra bekleme olmadan rahatça oturup işlemini yaptıracağı bankoda numarasının yanmasını bekleyecek ve sırası gelen işlemini öğrenci işleri personeline yaptıracak. Bu konforlu hizmet sonucu personelde daha sağlıklı bir ortamda öğrencilerle tek tek ilgilenme fırsatı bulacak. Kiosk Sistemi ile ilk kez 2016- 2017 Akademik Yarı Yılı Kayıt Yenileme Dönemi’nde karşılaşan öğrencilerin sistemden oldukça memnun oldukları görüldü.