Page 8 - 2016 Yılı Lisansüstü Programlar ve Tez Özetleri
P. 8

Müdürün Mesajı                                                                          Message from The Director

sağlamak amacıyla, ilgili sektörlerle ve sanayide çalışan uzmanların yetiştirilmesi     “lass Science and Nngineering” Óaster degree program with thesis was opened.We
için çalışmalar yürütülmektedir.                                                        continue making effort for the purpose of contributing to university-industry
                                                                                        cooperation and educating experts in the industry......
Fen Bilimleri Enstitüsü, üniversitemizin kaliteli eğitim kadrosu ve gelişmiş            ................................................
altyapısıyla, lisansüstü eğitim ve araştırma ortamı sunmaktadır. Enstitümüzün           Institute of Natural and Applied Sciences provides postgradute education and
hedefleri; bilimsel nitelik olarak ileri seviyelere ulaşmak, bilimin öncü               research environment with qualified faculty members and developed
kuruluşlarından biri olmak, Türkiye’nin kalkınmasına ve dünya bilimine katkı            infrastructure. The Institute has set its goals as achieving the high level of quality by
yapmak, eğitim programlarını sürekli olarak değerlendirerek gelişmesini sağlamak        aiming at a continuous progress; being one of the leading institutions of science;
suretiyle etkin bir lisansüstü eğitim ile temel bilimler, mühendislik ve mimarlık alan  contributing to Turkey’s development and world science, and to raising
                                                                                        scientifically and technologically competent individuals and qualified researchers in
larında nitelikli araştırmacılar, bilimsel ve teknolojik yetkinliğe sahip bireyler      science, engineering, and architecture fields by providing a continuous assessment
yetiştirilmesine katkıda bulunmaktır. Ayrıca bilim ve teknoloji alanında uluslararası   and development of education programs. In addition, it is aimed to encourage the
gelişmeleri ve toplumsal gereksinimleri takip ederek yeni lisansüstü programların       opening of new graduate programs and advanced research subjects by following
açılmasını ve öncelikli araştırma alanlarını teşvik etmek, yürüttüğü eğitim             international developments in the field of science and technology and social needs;
programlarıyla uluslararası düzeyde rekabet edebilir, üstün nitelikli ve seçkin bilim   to be an institution which raises both the level of graduate education and
insanları yetiştiren bir kurum olmak amaçlanmaktadır.                                   outstanding scientists and researchers; to be an internationally competitive and
                                                                                        superior by its education programs.
Bu katalog ile enstitümüz anabilim dallarındaki öğretim üyelerinin çalışma alanları
ve iletişim bilgileri, lisansüstü programlarımızdan 2016 yılında mezun olan             In this way, this catalog gives information about departments of our institute,
öğrencilerin tez çalışmaları hakkında bilgi verilmiştir. Böylelikle kataloğun,          faculty members with working areas and communication information, and thesis
üniversitemizde lisansüstü düzeyde çalışma yapmak isteyen araştırmacılara, eğitim       study completed in 2016. We suppose that this catalog will help our industrialists
sürecimize katkı sunmak ve işbirliği yapmak isteyen sanayicilerimize, özel sektör       and entrepreneurs wishing to colloboration with our education progress, public
girişimcisine ve kamu kurumu çalışanlarına yardımcı olacağını düşünmekteyiz.            sector employee, and researchers wishing to study at postgraduate level.

Doç. Dr. Arif Çağdaş AYDINOĞLU                                                          Doç. Dr. Arif Çağdaş AYDINOĞLU
Enstitü Müdürü                                                                          Institute Director

                                                                                                                        6
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13