Şikayet Yönetimi Sistemi Yazılım

 

ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi faaliyetleri kapsamında, Şikayet yönetim sistemi bilgisayar programı altyapısı tamamlanmıştır. 

Bundan sonra şikayetler, talepler, öneriler yazılım üzerinden ilgili birimlere yapılacaktır.


Buradaki sunum, programın çalışma prensiplerini anlatmaktadır.


Yetkili kullanıcılar, sisteme giriş yapmak için; http://login.dev-app.gtu.edu.tr/tr/Login adresinden tarafınıza verilmiş olan, kullanıcı adı ve şifrenizi yazarak sisteme giriş yapın. Karşınıza 'Devam edebilmek için lütfen gizli sorunuzu güncelleyiniz.' yazan bölüm gelecek. Burada gizli soru ve cevabınızı 1 defaya mahsus olmak üzre güncelleyin ve sonrasında adres çubuğuna http://sys.gtu.edu.tr adresini girerek kendinize ait olan şikayet yönetimi sayfasına girebilirsiniz.


NOT: Şikayet Yönetimi Sistemi için ana sayfaya kısayol oluşturma aşaması devam ettiğinden, şimdilik girişlerimizi bu şekilde yapıyoruz. Daha sonra giriş kolaylaşacaktır.

Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için çerez politikamıza göz atabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız. Kabul ediyorum