Şikayet Yönetim Sistemi Hakkında

 

Değerli GTÜ Ailesi ,
 
Kalite ve şikayet yazılım süreci Bilgi İşlem tarafından hazırlanmaktadır. Bu süreçte sistem açısından gecikme yaşamamak adına geçici olarak kurum içi uygulanan tüm süreçlere ait  şikayetlerinizi e-mail ile ekteki formla birlikte almak durumundayız. Şikayetleriniz muhataplarına iletilerek çözüm süreci takip edilecektir.
 
ISO 10002 Memnuniyet Yönetim Sistemi Standardı (Şikayet Yönetim Sistemi) hakkında kısaca bilgi vermek isteriz.
 
1-Şikayetler gelir ve kalite birim tarafından bir şikayet no verilir. (Şikayetlerinize isim belirtmeniz bu standart gereği şikayetin kapatılması adına gerekli olan bir unsurdur.)
2-Şikayet kabul ya da red süzgecinden geçirilir.
3-Kabul edilen şikayetlere öncelik belirlenir.
4-Şikayet muhatabı olan birim sorumlusuna iletilir.
5-Şikayet çözüldükten sonra şikayet sahibinin çözüm memnuniyeti ölçümlenir.
6-Memnuniyet varsa şikayet kapatılır, yok ise şikayet muhatabına geri döner ve yeni çözüm yöntemi bulması istenir.(Bu geri dönüşler makul çözüm yolları tükenene kadar devam eder.)
 
 

Şikayetlerinizi "Şikayet Formu"nu  doldurarak kalite@gtu.edu.tr adresine iletmenizi saygılarımızla rica ederiz. 

 

Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için çerez politikamıza göz atabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız. Kabul ediyorum