Res. Asst. Selen BAKIŞ
Management

Selen BAKIŞ
Phone
+90 (262) (0262) 605 14 89
Email
sbakisgtu.edu.tr
Office
Business Administration Building, 235
Areas of interest
Consumer Behaviour, Marketing and Technology

Bildiriler
1. Bakış, S., Kitapçı, H. (2020). Yeşil reklamların tüketici satınalma niyetine etkisinde tüketici düşünce tarzlarının rolü, Akdeniz 3. Uluslarararası Sosyal Bilimler Kongresi, Girne, Kıbrıs.
2. Bakış, S., Alan, A. K., Kabadayı, E. T. (2019). İşlevsel ve duygusal reklamların akıllı saatlerin benimsenmesine etkisi ve tüketicilerin zihinsel bakış açılarının rolü, II. BOR Conference, İzmir.
3. Alan, A. K., Kabadayi, E. T., and Bakis, S. (2018).The effects of experiential motives and trust on adoption of online music services, 14th International Strategic Management Conference, Prague, Czech Republic.
4. Kabadayi, E. T., Alan, A. K., and Bakis, S. (2018). The role of ignored motivators: intrinsic motivations’ effects on intention of using mHealth apps, 23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli.
5. Alan, A.K., Kabadayi, E. T., Bakis, S., and Ildokuz, S. I. (2017). The role of individual factors on online shopping behavior, 13th International Strategic Management Conference, Podgorica, Montenegro.

Makale ve Kitap Bölümleri
1. Alan, A. K., Kabadayi, E. T., and Bakis, S. (2019). Creating experience in digital music services: the role of personal innovativeness and mobility. In Structural Equation Modeling Approaches to E-Service Adoption (pp. 125-147). IGI Global.
2. Kabadayi, E. T., Alan, A. K., and Bakis, S. (2019). The role of ignored motivators: intrinsic motivations’ effects on intention of using mHealth apps, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 23, 1-19.
3. Alan, A.K., E. T. Kabadayi, S. Bakis, Y. Can, M. C. Sekerin (2017). Generating and assessing consumer’s innovation adoption through consumer innovativeness, innovation characteristics and perceived brand innovativeness. International Journal of Marketing Studies, (9)6, 68- 81.
4. Alan, A.K., E. T. Kabadayi, S. Bakis, S. ,I. Ildokuz (2017). The role of individual factors on online shopping behavior. Journal of Business, Economics and Finance (JBEF), 6(3), 200-215.

  • Third Cycle (Doctoral): Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı, İşletme (2016- devam ediyor)
  • Second Cycle (Master's): Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Anabilim Dalı, İngilizce İşletme Yönetimi (2013-2016)
  • First Cycle (Undergraduate): İzmir Ekonomi Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Finansman, burslu (2007-2011)
    İzmir Ekonomi Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Çift Anadal Programı (2007-2011)
Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için çerez politikamıza göz atabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız. Kabul ediyorum