Res. Asst.
Hediye YÜRÜYEN KILIÇ
Management
- Phone
- +90 (262) 605 14 31
- hyuruyen@gtu.edu.tr
- Office
- Business Administration Building, 236
- Areas of interest
- Consumer Behavior, Sustainable Consumption, Social Marketing
Journal Articles
1. Dursun, İ., Tümer, E., Yürüyen Kılıç, H. (2024). Roles of mobile applications in removing barriers to individual recycling: Case of Türkiye. Environmental Research and Technology, 7(1), 97–107.
2. Dursun, İ. , Tümer Kabadayı, E., Yürüyen, H. (2022). Bilimsel Araştırmalarda İnternet Temelli Anketlerin Kullanımı: Akademisyenlerin Görüş, Tercih ve Kaygıları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 23 (1) , 1-23.
3. Kabadayı, E. T., Aksoy, N. C., Türkay, P. B., Yürüyen, H. (2021). Çevrim İçi Alışverişte Tüketici Temelli Marka Varlığı Nasıl Oluşur? Covid-19 Süreci Özelinde Bir İnceleme. Öneri Dergisi, 16(56), 668-700.
4. Koçer, C., Yeşil, E., Yürüyen, H. (2018). Sanallık Algısının, İş Yeri Yalnızlığı ve Örgütsel İletişim Üzerindeki Etkisi. International Journal of Tourism, Economic and Business Sciences, 2(2), 561-577.
Book Chapters
1. Kılıç, H.Y., Dursun, İ., Kabadayı, E. T. (2023). Does Voluntary Simplicity Lifestyle Support Psychological Resilience During Crises?: Evidence From the COVID-19 Pandemic. In Perspectives on Stress and Wellness Management in Times of Crisis (pp. 252-276). IGI Global.
2. Dursun, İ., Kılıç, H.Y., Aralık, E. (2023). Impulsive Buying as a Response to COVID-19-Related Negative Psychological States. In Perspectives on Stress and Wellness Management in Times of Crisis (pp. 104-125). IGI Global.
Conference Proceedings
1. Güven, Ş.R., Tümer, E. Kılıç, H.Y. (2024). Omnichannel Marketing: A Literature Review on Webrooming and Showrooming. II. International Congress On Scientific Complation Studies, Ankara.
2. Dursun, İ., Kılıç, H.Y., Tümer, E., Dönmez, D. (2024). Norm Aktivasyon Modelinde Bilişsel, Duygusal, Sosyal ve Durumsal Faktörlerin Etkileri: Geri Dönüşüm Davranışına İlişkin Bulgular. Uluslararası Yönetim, İktisat ve İşletme Kongresi (ICMEB), 9-10 Mayıs, Zonguldak.
3. Kılıç, H.Y., Kabadayı, E. T., Dursun, İ. (2022). Extending Normative Approach for Promoting Distinct Sustainable Consumption Practices: Cost-Benefit Evaluations. 8th International Congress on Economy Administration and Market Surveys, 13/14 October 2022, İstanbul.
4. Kabadayı, E. T., Dursun, İ., Yürüyen, H., Çınar D. (2022). Kadın Girişimciliğinde Motivasyonlar ve Engeller: Deneyimli Kadın Girişimcilerin ve Girişimci Adaylarının Algıları. 21st International Business Congress (21. IBC).
5. Yürüyen, H., Altun, D., Kabadayı, E. T., Dursun, İ. (2021) "Covid-19 Salgını Döneminde Hedonik Tüketim Motivasyonları" II. International Congress on Sustainable Life, 19-20 March 2021, Turkey.
6. Çalışal, Ç.S., Kozan, E.E., Yıldız, Y.G., Sayan, N., Yürüyen, H. (2019) “Tüketicilerin Maskülenlik ve Feminenlik Eğilimlerinin Moda Ürünlere Yönelik İlgilenim ve Bilgi Düzeyine Etkisi” 4. International Conference of Business Students (ICOBS’19), May 2, Yalova, Turkey.
7. Koçer, C., Yeşil, E., Yürüyen, H. (2019) “Ulusal Kültür Boyutları ile İnovasyon İlişkisinin İncelenmesi; Türkiye Örneği” İstanbul Okan University- II. International Research, Development, Innovation and Technology Management Congress, May 3, İstanbul, Turkey.
8. Yürüyen, H., Yeşil, E., Koçer, C. (2018) “Türkiye’nin İnovasyon Çerçevesinin Pazarlama İnovasyonu Üzerinden İncelenmesi” İstanbul Okan University-International Research, Development, Innovation and Technology Management Congress, May 18, İstanbul, Turkey.
9. Koçer, C., Yeşil, E., Yürüyen, H. (2018) “Sanallık Algısının İş Yeri Yalnızlığı ve Örgütsel İletişim Üzerindeki Etkisi” Internatıonal Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, 1-4 Kasım, Kocaeli, Turkey.
Projects
1. "Bireysel Geri Dönüşüm Davranışı Önündeki Engellerin Belirlenmesi (2021)". TUBİTAK 1001 ARDEB Projesi. Yürütücü: Prof. Dr. Ebru Tümer KABADAYI
- Third Cycle (Doctoral): Gebze Teknik Üniversitesi, İşletme ABD, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (2019- )
-
Second Cycle (Master's): Kocaeli Üniversitesi, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (2016-2019)
- First Cycle (Undergraduate): İstanbul Üniversitesi, (İngilizce) İşletme (2010-2015)